Tuesday, September 01, 2009

Läks lahti.
Uus kooliaasta. Uued õpetajad, uued ained. H-l ikka, aga üpris palju olen ka mina selle värgiga seotud.
J käib 1. nädalat lasteaias. -"Kas meeldib?"- "Mitte eriti." Üpris normaalne vastus :)
Pikk suvepuhkus seekord jälle möödas. Aga köha-nohu jäägid ikka veel olemas, ja seda mõlemal poisil. Nii pikalt (u 4 nädalat) nohisemist-rögisemist pole kunagi olnudki. Mina ei oska enam midagi arvata. Täna õhtul üle pika aja H-l ninaverejooks (p)- ja ei imesta ka enam, ainult kurvastan...
Sugulane-plika HL sai koolilapseks, sugulane-noormees Anti alustas täna nö iseseisvat elu: töö programmijuhina ja esimene isiklik elupind.
Minu tööpõllul käib töö veel üpris kaootiliselt.
Linna tekkis üleöö palju rahvast, nii autode kui jalakäijate näol. Olen juba unustanud :)
Õhtul olime Reinu-Katrini juures piknikul, ikka selle 1.sept pärast.
Edukat kooliaastat kõigile!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home