Tuesday, October 17, 2006

17. oktoober 1987, laupäev.
Möödunust:
Neil päevil oli vanaemal raske olla.
Neljapäeval. Keemias jälle ei küsitud. Arutasime ka seda, millal reedene tund teha (lõikuspeoga seoses oli päev lühem, aga tunnid päris kaduma ei tohtinud minna). Füüsikas küsiti nii mind kui Maiet. Sõjalises oli jälle töö pagunite tundmise kohta, sain 5. Eesti keele tunnis vaatasime filmi "Sõda ja rahu". Vene keele õp oli jälle rahulolematu, reedeks andis muidugi õppida. Meie ettepanekule, et see reedene tund mingil teisel päeval teha, reageeris dir. kabinetti minemisega. Pärast sain dire käest võtta (kas olin klassivanem või miks mina?) , ja ühtegi tundi ei lubatud sel reedel ära jätta. Vot!
Õhtul käisime kinos "Oskarit" vaatamas (mina, Maret, Alli, mõned read kaugemal veel hulk meie rahvast).
Reedel sõitsid vanemad, vend ja vennanaine autot ostma (Phkv). Keemias mind jälle ei küsitud (ega ma selle üle ei kurvastanud ka, sest aine polnud mu lemmik). Vene keele oli tunni algul ikka natuke õiendamist ka. Joonestamises lõpetasime Maiel hästi ilusti tehtud seinalehte. Pärast tunde sõitsime klassijuhataja N.H autoga toidu järgi (meie klassi orgunnida oli vististi toidupoolis), mina tema kõrval, Maie taga. Kell 13 jõudsime tagasi ja hakkasime valmistama, kes mida: mina küpsetasin 2 vahvlimasinaga vahvleid, poisid sättisid laudu kohtadele jne Raivo ja Heino aitasid abivalmilt köögitoimkonnas. Riho ja Jan käisid kodus (vististi muusikavärki toomas).
Kell 18 algas pidu, külalisteks olid intern.kooli 7.kl õpilased ja vanempioneerijuht. Mul tuli olla koos õp T.H ja õp K.M presiidiumis (vau, kui uhke sõna) , öelda paar sõna ja anda raamatud kätte. Kogu selle aja ma õhetasin- punastasin... (häda selle punastamisega küll!) . Lauaga jäädi rahule.
Ja siis tantsud... (eks sai ikka tantsitud ka, ühe ja teise ja kolmandaga...) . Raivo pakkus kenasti ennast meid Siiriga saatma, igati 5+. Siiriga rääkisime kodus veel poole üheni...
Täna saime kooli Jaanuse punase Ziguliga. Vanemad sõitsid Phkv turule "kartulile". Ja tunnid nagu ikka: 1. sõjaline, 2.vene k (jama, midagi ikka oskame ka, aga...), 3. eesti k (sõime komme) (huvitav, kelle sünnipäev? või peost jäi üle?), 4.matem, 5. ? (vaatasime filmi "Kuritöö ja karistus"). Koolist tulime lõbusalt (nädal jälle läbi), muusikaga (Jani makk).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home