Sunday, November 05, 2006

MASENDAV
Nädal oli kiire, natuke väsitav, kohati tegus... Nädalavahetus masendav....... Ka varem on ette tulnud raskusi, meeleolu langusi, abituse tundmist, aga viimased paar päeva ületavad vist kõik rekordid.
Liiga palju. Liiga palju korraga. Tundsin viha, meeleheidet, abitust.... Olen emotsionaalselt ruineeritud ,ja mitte ainult mina. Tundsin ka seda, et olen jälle hulga vanem (elutargem? kogenum? tugevam?)....

(ja nüüd ropendan , ehk natuke aitab: &/&/)=&, ¤%&#¤%, =)()=%&, W#&(&%, X¤&/)

2 Comments:

Blogger Maret said...

täitsa nõus ..... ¤%&#%& &¤#¤&%#""
Elutargutades aga ... püüdkem võtta seda nii kainelt kui võimalik. Mina püüan (tõsiselt püüan) mõistuse tasandile jättagi, kuna alles ma sain august välja ja mingi idioodist tropp ei ole see, kes mu sinna auku taas kukutab. Vot ei ole!!!!!

November 7, 2006 at 1:40 AM  
Blogger Anneli said...

Mõistusega on mul nii, nagu ikka... Mu südamevalu on seotud pigem teiste kannatusi, üleelamisi nähes... Mul ikka ja jälle emotsioonid...

November 7, 2006 at 5:03 AM  

Post a Comment

<< Home