Saturday, October 13, 2007


VAHTRALEHE JA ESMASE JUHILOA AEG SAI OTSA. Eile sain uue loa, vanal lõigati nurk ära. Olen rahul :) Ega ma nüüdki kihutama või liiklusmärke eirama hakka, aga kuidagi muretum tunne tekib. Ei pea pidevalt meeles pidama, et auto peab märgistatud olema, ja liiklusesse sulandub paremini (aga noh, naisjuhid niikuinii erilise tähelepanu all) :P

Täna külastasin taas isa, rääkisime maast ja ilmast ning ühel hetkel ta ütles (lause lõpust ei saanud ma aru, siis ta näitas paberilt tähti): "Mul on head lapsed". See liigutas... Teistel ei näi eriti sugulasi- tuttavaid käimas, aga päevad haigemajas on pikad, üksluised, kurvad. Veel ütles (näitas) isa, et arsti (kes sulle abi annab) ega saunas selja pesijat ei tänata. Selline olevat vanarahva ütlus. :)

Ja veel: mu radikulaarne valu on kontrolli all, saan istuda ja isegi autot juhtida. Aitas ibumax, fastum- geel, pipraplaaster ja järjepidevalt villastes sokkides käimine (pleed oleks ka väga hea, aga seda mul pole).

Labels: ,

2 Comments:

Blogger Maret said...

Palju õnne rallimutile!

Vaqatan su sokke ja arvan, et peaks ehk sutsu õhemad saapasse panemiseks kuduma. Või pigem sul nende kudumist juhendama? ;) Need mul ju sihukesed liig paksud kootud.

October 13, 2007 at 1:56 PM  
Blogger Anneli said...

Õnne on ikka vaja :D (liikluses seda enam)

Paksud sokid on kodus väääga head! :)
Momendil pole kudumine (ja eriti sokkide kudumine) mul päevakorras, aga sa tead küll, kelle poole ma vajadusel pöördun :)

October 13, 2007 at 2:19 PM  

Post a Comment

<< Home