Wednesday, October 03, 2007

UNENÄOD.
Minu öised pildid on üpris kummalised ja tihti ka hirmutavad. Palju näen kodulinna ja teisi "endisi" paiku. Tänases unenäos olid peale minu veel isa ja Martin. Pidime kolmekesi mingisse tervisekontrolli minema (vist Põlvas). Mina jäin teistest maha, aga kui kella 10ks paberid korras olid, jõudsingi mingisse ruumi, kus mitu meest (isa ja Martin samuti) lamas lavatsitel ja põrandal. Nende välimus ja olek viitas mitte kõige meeldivamale protseduurile. Välja nägid nad nagu koonduslaagri asukad, täiesti kurnatud... Õudne. Aga kõige pikemalt jäi mu pilk pidama isal.... See oli nii õudne, et ma ei taha kirjeldadagi :(
Selle peale ärkasin ma üles ja und enam ei saanudki.
Ja siis mõtlen, et mida selline uni võiks tähendada? Mõtted isast, kes nüüd juba 2 kuud on intensiivis olnud, tema külastamine, ja minu imelik ning ebameeldiv seljavalu võivad kokku nõnda "kauni" pildi joonistada küll. (aga miks Martin?)

Seljavalu algas pühapäeval tasapisi, arvasin, et laupäevane supersoe (22 kraadi vilus) ilmake on selle põhjuseks (või õigemini kergete riietega õues olemine). Püsti olles ja ringi liikudes polegi erilist häda :) Jama on muuga: voodist välja tulemisega (meenub sünnitusjärgne olukord), istumisega (praktiliselt ei istugi), jalatsi jalga panekuga (iseseisvalt ei saagi) jne. Ühesõnaga "starost- ne radost".

Jaksil (4a 6k) oli tänane unenägu järgmine: tema ja Hannes olid maal, ning lambad sõitsid käruga tuppa. Autot polnudki, käru üksi sõitis. Rattad olid all. Ja Jaagup kartis lambaid.

"Hirmufaktor," ütleb selliste asjade kohta Hannes. Siia kategooriasse kuulub ka KE superpaistes sinine silm.

Labels: ,

4 Comments:

Blogger Maret said...

Uh ... mõned unenäod võivad ikka tõesti kohutavad olla. Miks me kedagi (antud konteksti mittesobivat tegelast) näeme - vat kes seda teab. Eks alateadvusel ole omad teed.

Unusta uni ära ja kiiret seljalahendust. Meil vaja varsti ju tapeeti panema hakata ;)

October 3, 2007 at 6:18 AM  
Blogger paha siga said...

Lohutuseks, et minu halvad unenäod tähendavad peamiselt wc külastamise vajadust. Lapsele ütlen sama - halb unenägu tuli tegelikult ainult selleks, et sind üles äratada, et sa voodisse ei pissiks.

No ja siis pidavat nägema ka seda, mida kõige rohkem kardetakse. Tuleb magamise ajal alateadvusest välja. Seda ma kah natuke usun.

October 4, 2007 at 1:54 AM  
Blogger Anneli said...

Paha siga, olen sinuga täitsa nõus!

October 4, 2007 at 7:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kas sa pipraplaastrit oled proovinud? (Võib-olla muidugi oled juba). Mind aitas see kohe märgatavalt ja tuntavalt. Väga mõnus hakkas kohe seljal. (Mitte unenägudel, selle vastu ei tea midagi pakkuda. Vbolla et päeval palju kurvemaid asju ise läbi mõtleks, siis une ajal ei tule alateadvusest välja segama).

October 6, 2007 at 8:42 AM  

Post a Comment

<< Home