Friday, August 03, 2007

Kirjutan- tähendab olen olemas?

¤ Remont edeneb, aga teosammul. A teeb üksi, krohv kuivab aeglaselt (niisked ilmad olid vahepeal, kütame ahju), peale selle käib A ikka tööl ka.
¤ Ahi sai lihvijaga ilusaks (Kalle oli abiks), ja nüüd otsin kuumakindlat vuugitäidet (mõnes poes ei teata sellisest midagi, ühes oli 25 kg-ne kott müügil)
¤ Elamine on sassis, täis tolmu, tolmu ja tolmu. Ja tolmuseid töid tuleb veelgi.
¤ Mina olen 1.aug-st 2+2 lapse "teenistuses"
¤ Juukseid tuleb robinal peast
¤ Juba mõnda aega (nädal?) vasak silm tõmbleb
¤ Isa 2.aug-st taas haiglas (ema ja Martiniga saabusid), nüüd südame pärast (kõigele muule lisaks). Olukord ja prognoosid pole varasemaga võrreldes paremad...
¤ Pole tuju, pole energiat... (ja iga telefonihelinaga jätab süda paar lööki vahele)

Labels:

3 Comments:

Blogger Mari-Liis said...

Mo poolt ka kalli!

August 3, 2007 at 9:13 AM  
Blogger Krista said...

Samad sõnad Sullegi, mille mulle kommentaarina jätsid: jõudu ja jaksu!
Huvitav, mida vanal ajal ahju vuugitäitena kasutati.. Mida SRIK (Säästva Renoveerimise Infokeskus)välja pakuks?

August 3, 2007 at 10:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mu isale anti kuumakindla vuugitäite asemel põlemiskindlat. Need on kaks täitsa erinevat asja. Isa küttis saunaahju ja see susiseski vastiku haisuga möksiks kokku - tulekindel, otsa ei saanud.

Silm võib tõmmelda sellest, kui oled kuskilt külma saanud. Nt palav ilm väljas ja poes või autos külm konditsioneer.

August 12, 2007 at 10:51 AM  

Post a Comment

<< Home