Thursday, May 31, 2007


Kes kaua ootab, see kauni saab (Noa).

Värvipakkide vahetus hakkab lõppema. Eile sain kauaoodatud kingi minagi :) ja kuigi täit selgust pole, jään uskuma detektiivitöö tulemust, et saatjaks- tegijaks oli siuu :)
Ei oleks arvnud, et võõras inimene mind nii hästi tunneb!!! Kõik saadetud asjad kuuluvad minu huviorbiiti: kommid läksid esimesena käiku (mina sain ka mekkida :)), aga nagu magusaga ikka- liiga ruttu sai otsa :P , lillhernes läheb järgmisel aastal peenrale, igasugused seebid meeldivad, küünalde fänn olen ka, pärlid on viimasel ajal mu lemmikud.... ja randmepaelad (on vist õige nimetus?)- see tuli väga toreda üllatusena! Võrratu töö!!! Hakkan neid uhkusega kandma. Tänan, siuu!

Labels:

3 Comments:

Blogger Anneli said...

Ja pange tähele, see on esimene pildiga sissekanne!!! Jee, kui rõõmus ma olen :)
Aitäh Maretile!

May 31, 2007 at 4:56 AM  
Blogger Maret said...

Need randmepaelad olid lahedad. Ausõna. Nips-näps asju mittekandev inimene (loe: mina) vaatas ka neid keel ripakil (loe: tahtis endale ka).

May 31, 2007 at 5:19 AM  
Blogger siuu said...

ma siin punastan natukene...
mul on kole hea meel, et meeldis.
need on randmesoojendajad. ja nende peal on ristimärgid, mis peaksid head kaitsvad olema. peale iluks olemise on nad ka väga praktilised näiteks pikal autosõidul ja siis kui veel ei pea kinnast kandma, aga natuke käsi külmetab.
ja norra vanarahvas pikendas nendega laste lühikeseks jäänud varrukaid ja kaunistas mustaks läinud särgivarrukat (st tõmbas randmekaunistajad peale, et mustus välja ei paistaks).

May 31, 2007 at 6:15 AM  

Post a Comment

<< Home