Thursday, May 24, 2007

Orashein oli ütelnud:"Pantagu mind ka aastas ajas aiateiba otsa kuivama, aga kui ma säält ka ükskord maa ligi pääsen, kasvan ma jälle." (Saa v Hls)

Kol-s kaevasin ühe lillepeenra üles, tõin mulda-sõnnikut juurde, harvendasin taimi. Nüüd plaanin veel oma aiast paar-kolm taime sinna istutada. Hea on tulemust vaadata.
Laupäeva ja pühapäeva võib kokku võtta ühe nimetusega-niitmistalgud. Kõik (sõna otseses mõttes) tegid tööd. Uuel traktoril "väntas" kõige rohkem kilomeetreid Hannes, kes sai "preemiaks" ühe mesilassutsu kuklasse. Seejärel niitsid papa ja K vaheldumisi mask peas, A oli Jaksiga roolis, sest viimane oli väga nördinud, et on väike ega saa niita. Naised (mamma, mina ja Av) lükkasid niidukit (kordamööda ikka :)) ja tegid ka vana maja juures platsi puhtaks. Ilus oli vaadata ühtset töötegemist ja hooldatud ümbrust.
Eile sain ka lasteaias käe mullaseks, töötalgutel oli eesmärk õueplatsi korrastada-ilustada.
Pärast kaevasin oma aialapilt veel mõned taimed lasteaeda viimiseks, ja noh seda umbrohu- tööd jätkub mul talveni :P Ma pole veel lõppu jõudnud, aga esimesed peenrad tahavad varsti uut "ülevaatust".

0 Comments:

Post a Comment

<< Home