Saturday, October 27, 2007




VAHEPEAL MÕTLEN :) et mina kui käsitööline - see ikke ülepakutud värk... Nojah, vahepeal midagi, natuke, algelist... ei enamat. Kullakestes, teiste blogides käin teiste kogemusi lugemas, imeilusaid töid vaatamas- väga positiivne elamus, aga ise niimoodi ei oska. Ei, ma ei hala. See lihtsalt on nii.

Sel, 2007. aastal midagi tehtut:

1. Minu esimene vanutatud kott. Armas tuli välja. Eks näis, kes selle endale saab.
2. Poiste disainitud-lükitud käevõrud lasteaia mihklilaada jaoks (mina sõlmisin otsad). Uued omanikud laadal leitud.
(demonstratsioon jätkub)

Labels:

4 Comments:

Blogger Krista said...

Aga need on ju nii kenad asjad! Miks peakski kõik jube keeruline olema..

October 27, 2007 at 4:57 AM  
Blogger Maret said...

Kotike tuli tõesti armas. Ja no see et kellelgi kuskil ... kõik on suhteline tegelikult.

October 27, 2007 at 5:40 AM  
Blogger Sehkendaja said...

No kes üldse tänapäeval käsitööd teebki? Sa oled sattunud lihtsalt spetside ringkonnas ringi vaadata. Mina pidasin end suht tähtsaks, kui aasta tagasi suutsin lasteaeda voodiriided õmmelda - tänapäeval ei oska naljalt keegi õmblusmasinatki käsitseda (=minust nooremad pigem muidugi). No ja kui mina juba saaks öelda, et olen mingi vanutatud koti valmis teinud, siis ma pakuks ennast mõnda kooli käsitööõpetajaks. Vot milliseid tehnikaid valdan! (Kahjuks jah, ei valda;))

October 28, 2007 at 9:01 AM  
Blogger Anneli said...

Toredad olete :)

October 28, 2007 at 2:05 PM  

Post a Comment

<< Home