Thursday, January 26, 2006

KAASAEGNE "ÕNNEKIRI"
Kes ütleb, et selle jätkamine õnne ei too!? Kindlasti ju toob :) Seepärast siis minagi :)

1. Avalda kogu nimekiri oma blogis (koos nende nelja punktiga).
2. Tee rasvaseks väited, mis kehtivad Sinu kohta.
3. Lisa üks väide, mis kehtib Sinu kohta.
4. Järgmise nimekirja avaldaja leiad sissekande kommentaaridest.

1. Olen eestlane.
2. Tegelen aktiivselt blogimisega.
3. Olen kunagi murdnud ninaluu.
4. Jumaldan tumedat sokolaadi.
5. Ma tahan Teda kallistada.
6. Mul on kaks last.
7. Minu jalanr on 39. -
8. Kirjutan luuletusi.
9. Mõtlen väga-väga ühe kalli inimese peale ja soovin, et ta terveks saaks.
10. Ootan kevadet.
11. Elan Soomes.
12. Armastan merekohinat ja tuuli.
13. Jumaldan mootorrattaga sõitmist.
14. Mulle meeldib kududa.
15. Mul on kodus kaks vallatut kassi.
16. Pean lugu Viljandi Folgist.
17. Naudin lumesajus jalutamist.
18. Olen ülekaaluline.
19. Ma armastan bossanovat.
20. Olen segaduses kuigi ei tahaks olla
21. Mul on sinised silmad.
22. Ma elan maal.
23. Mulle meeldivad mittesuitsetavad tüdrukud! (ja poisid-tüdrukute puhul.)
24. Armastan kaua magamist.
25. Jagan kodu väikes(t)e ja karvas(t)ega.
26. Eelistan brünetti blondile.
27. Eesti folk/punk/rock on ülekõige.
28. Ma ei oska eriti hästi süüa teha.
29. Minu tuba on pidevalt segamini.
30. Filme "Kevad" ja "Suvi" võin jälle ja jälle vaadata.

Algust tegi Margo, jätkasid Otto, Daki, Ieska, NjaH, Kajakas, Maret, Liana, Triibik, Aet, Elviina, Oravake, Jutupaun, Ing., Lapiliisu, Greet, Eva-Liisa, Duhh, Terje, Mikk, Elsa, Tiiu, Mait, Kaku, Thredahlia, Liisu, Eva-Lota, PiziPatu, Piret, Pille, Anneli. Kes võtab üle?

Labels:

3 Comments:

Blogger Priit Kallas said...

Ma siis jätkan http://targutaja.info/?itemid=155

January 26, 2006 at 4:25 PM  
Blogger hiiutar said...

Päris pikk rida inimesi sai läbi käidud ahelat mööda, siia see vist lõppes, sest nimetatud lehekülg ei avane :(

February 11, 2006 at 2:59 PM  
Blogger hiiutar said...

vabandust, avanes küll kui link kopida

February 11, 2006 at 3:00 PM  

Post a Comment

<< Home