Sunday, November 26, 2006

TÄNA RÄÄGIN AINULT HEAST...
Hannese sünnipäevapidu sai peetud lõbusalt ja aktiivselt Rübliku mängutoas.
Tegevust oli lastel ja vanematel; jäime väga rahule!
Hannest tahaks kiita selle eest, et ta on tubli abimees. Talle meeldib triikida, tolmu pühkida, aknaid- peegleid puhastada, isegi põrandat pesta :D Ärge nüüd arvake, et igal vajadusel on ta neid asju tegemas või et need tööd saavad ära tehtud :D..... aga põhimõtteliselt on mul hea meel- poiss ei pelga nö naistetöid, tunneb rõõmu korras olevast toast.
Novembris luges koolipoiss (mina ka!) läbi päris paksu raamatu "Londiste". Lapsena ma seda vist ei lugenud, tegelased ja tegevus oli mulle tuttav teleetenduse kaudu. Olen rahul, et poiss luges ja mäletab loetut.
Üle pika aja sain teatris käidud! Kahe nädala jooksul 3 etendust! Viljandis käisin oma "alluvatega" "Aarete saart" vaatamas, mis on paugutamist ja tagaajamist täis, aga väga põnev ning haarav. Väärt vaatamist koolilapsele kui ka lapsevanemale. "Sada aastat..." on selline (post)modernistlik tükk, aga samas ikkagi päris huvitav, mõtlema panev, tänapäevaga seoseid loov, põneva kujunduse, hea muusika, tuttavate näitlejatega- mulle meeldis. Nüüd tahaks raamatut ka lugeda, kui seda aega rohkem oleks...
Ja üleeile olin "Sekstett a la carte" vaataja.
"Sõita oma naisega Pariisi on sama, kui sõita oma samovariga Tuulasse." (A. Tšehhov) Hea lõõgastav tükk. Etendustel meeldib mulle näha, kuidas näitlejad kohapeal improviseerivad, ja kuidas see neile endile mõnu valmistab. Tabasin paaril korral muigeid ja silmsidet näitlejate vahel- see andis teatritüki nautimisel "vürtsi" juurde. Positiivne oli Liina Tennosaare näitlemine (tavaliselt ma ei "kaifi" tema rolle), see osa talle sobis.
Olen hoogu sattunud. Mis on järgmine etendus? Kes tuleb kaasa?



0 Comments:

Post a Comment

<< Home