Wednesday, October 31, 2007

Hea naabri päevik
DORIS LESSING
HEA NAABRI PÄEVIK

Algul ei saanud vedama (alustasin 2x), pärast ei saanud pidama, ja lugesin poole ööni, mõnel lõunapausil ka. Hea raamat, mulle sobiv temaatika: inimsuhted, saatused, üksindus, väetite eest hoolitsemine, hoolivus jne

/...Kogu olukord oli absurdne. Ja ometi ei saanud see olla teistsugune.../ lk 49

/...Küll ma teen palju vigu, üritades õigesti käituda.../ lk 32

/...Me teeme oma valikud ammu enne seda, kui me arvame.../ lk 80

/...Noh, see on omamoodi ime, eks ole? Nüüd hakkab juba aasta täis saama, ta peab vastu, aga.../ lk 177 (väga tuttav mõte, aktuaalne meie peres)

/... Kunagi kartsin ma vanadust ja surma nii väga, et ma ei lasknud endal tänaval vanu inimesi näha- neid polnud minu jaoks olemas. Nüüd istun ma tundide kaupa seal palatis ja jälgin ja imestan ja mõtlen ja imetlen.../ lk 270

Labels:

4 Comments:

Blogger Heidi said...

"Hea naabri päevik" meeldis mulle, ülejäänud mitte eriti.

October 31, 2007 at 5:02 AM  
Blogger Anneli said...

Üritan Lessingi teisi kirjutisi ka lugeda. Eks näis, kuidas läheb :)

October 31, 2007 at 9:51 AM  
Blogger Sehkendaja said...

Mina lugesin "Viiendat last" kunagi ja see oli nii hirmus, et pärast ei julgenud Lessingit puutudagi

November 5, 2007 at 7:26 AM  
Blogger Anneli said...

"Hea naabri päevikut" soovitan küll, "Viienda lapsega" ei anna jah võrrelda...

November 5, 2007 at 1:00 PM  

Post a Comment

<< Home