Thursday, November 20, 2008

KaaluLangetamisSaaga (duubel 118) 1.osa kokkuvõte.

Nädal sai läbi, ja mina olen rahul, sest
* suutsin jälgida, mida suhu panen (ja see ON raske)
* enam-vähem järjepidevalt arvestasin kaloreid (1200 kcal päevas)
* sain näljatundega hakkama (eriti tugevalt andis tunda 2., 3. ja 4.päeval)
* natuke tegin kõhule trenni (tõesti natu-natuke, aga see ON parem kui mitte midagi)
* maha läks kaks ja pool kilo (väga rõõmustav ja innustav; samas- liiga tormakalt)
* rõõmustavad igasugused head soovid ja soovitused !!! Aitäh toetajatele :)

Mina arvasin alati, et ei suuda sellise kogusega ära elada, sest seda on LIIGA vähe. On küll vähe. Sõingi mitu korda rohkem (vähemalt 3x rohkem). Täiesti uskumatu, et nädala vastu pidasin! (Ärge arvake, et hooplen, sest tean oma tahtejõuetust dieedi pidamisel)
Mina arvasin alati, et peaksin tasapisi harjuma ja harjutama uue söömis-süsteemiga, olen sellise sujuva ülemineku poolt :) Aga ma olen väga rahul, et nüüd tuli "vaim peale" ja raksaki! ilma üleminekuta sai asi käsile võetud. Tegelikult söön ju kõike, lihtsalt kogus on pisem. Ja näljatunnet enam ei märkagi või polegi seda enam.
Nüüd pean ennast ohjes hoidma, et mitte sattuda libedale teele... Lumi ka juba 2. päeva maas :)

Labels:

3 Comments:

Blogger Maret said...

Ossa sade - see ikka hull ettevõtmine ja eriti hull tulemus :O Kuule ... aga egas 1200 liigavähe ei ole?

Igatahes hoian pöidlaid, et edasi läheks järjest rõõmsamalt (-ks).

November 20, 2008 at 4:14 AM  
Blogger Anneli said...

Kui arst mulle u 2a tagasi mainis 1200kcal, siis ma tundsingi, et pole võimalik...
Jah, jätkuks mul seda kannatust :)

November 20, 2008 at 12:38 PM  
Blogger Sehkendaja said...

Aga kust SA TEAD, kui palju millegi sees kalorit on??? Mul oleks sel juhul personaalset kalkulaatorit* vaja, kes arvestaks, kui palju kaloreid, valke, rasvu, süsivesikuid mms. Lõpuks võiks mitmekesise menüü ka valmis kokata:)

* kalkulaator oli vähemasti pioneerilaagris see inimene, kes kalkuleeris, kui palju milliseid toiduaineid millegi jaoks tellida tuleb ja koostas menüü. Mu vanaema oli suviti ühes sellises kalkulaator

November 23, 2008 at 3:36 AM  

Post a Comment

<< Home