Saturday, February 27, 2010

Täna kuulasime Maretiga loengut kooliküpsusest, -valmidusest. 2 tundi läks ruttu mööda. Kahjuks kujunes lektori sõnavõtt+ mõned küsimused-vastused Hea Alguse tutvustamiseks ja kiitmiseks. Mulle meeldib Hea Alguse põhimõte, ma olen rahul, et meie lasteaias on see sees, et J. kasvatajad on teinud väga tublit tööd, aga... koolis on teine süsteem. Jah, mõned õpetajad on läbinud koolituse ja mõned kasutavad seda ka õppetöös (algklassides), aga enamus koole ja enamus õpetajaid ei tee seda. Arvan, et loengupidaja läks teemast mööda, ja sellest on kahju. Väga hea meel oli mul kohata ühte toredat tuttavat :) Kairit nähes läheb tuju alati heaks ja seepärast me alati kohtudes ka kallistame:)
A. käis E-ga Viljandis, siis suundus maale.
Meie tegime poistega pitsat, H-ga käisime talle uut koolikotti ostmas. J oli seni tunnikese üksi kodus, sest poodides käia talle ei meeldi, nagu ka H-le, A-le. Ja ega mullegi meeldi. Ja mis huvitav, J. lausa tahab mõnikord üksinda kodus olla. Seda oleme täheldanud juba pikemat aega (kui ma ei eksi, siis vist aasta tagasi avaldas ta sellist soovi). Õhtul vaatasime naiste 30 km suusatamist (Vancouveri OM 2010), Krisšmigunil ei läinud täna üldse- 28.koht. Vähemalt üks hõbe tal sellelt olümpialt olemas :)
Ja teist päeva sulab! Lumi on küll kokku tõmbunud, aga seda valget talverõõmu jagub veel tükiks ajaks. Mulle meeldib.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home