Monday, January 30, 2006

KÄSITÖÖ tegijat minust ikka ei ole. Ma ei saa aru, kuidas mõned (nimesid siin ei nimeta) jõuavad 101 tööga tegelda... ja loomulikult ka ära lõpetada!!! Kuhu minu aeg küll kaob? Kas tõesti olen nii saamatu ja aeglane? Ma ei saa aru... (õigem oleks öelda, et ma ei taha sellega leppida).
Motiivikeste tegemine on jäänud unarusse, tööle minemise ajast pole üldse heegeldanud :( Ainult 13 tükikest ongi... Siiski-siiski, poistega proovisime salvrätitehnikat, täitsa hea tegevus oli. Töö kuivab, siis saame karbid üle lakkida.
Täna sulab nii, et tekkis kevade tuleku tunne. Vara veel. Minu sünnipäevgi sel aastal veel olemata :) Tänavu sai selle "sündmusega" algust tehtud juba eelmise nädala teisipäeval, mil kolleegide ja ülemuste ette astus 6 sünnipäevalist, kellele lauldi ja kes tegid kolleegidele välja:) Minu "noos" oli 22 sokolaadi (!) , kohvipakk ja lilli ikka ka :D Harjumatu üritus. Kõlama jäi fraas: "6 sünnipäeva 15 minutiga" (nagu 2 ühe hoobiga) :D

3 Comments:

Blogger Maret said...

Heidi - täna on täitsa paras ;)

Palju õnne, jõudu ja kannatust meie pesakonna poolt!

January 31, 2006 at 12:17 AM  
Blogger Anneli said...

TÄNAN :)

January 31, 2006 at 7:32 AM  
Blogger Sehkendaja said...

22 shokolaadi - seda nimetan ma tõesti noosiks! Nagu arst juba! Kui jaksad veel mingeid detaile koolitöö kõrvalt teha, siis tõesti au teile töökad käed!

February 11, 2006 at 7:11 AM  

Post a Comment

<< Home