Friday, February 09, 2007

9.veebruar 1987, esmaspäev.
Laupäeval (7.02) valmistusime 11.klassiga vilistlasõhtuks. Esinemine läks päris hästi. Maie oli Lõvi osas (mis tükiga me seekord välja tulime? kes teab?), pärast esinemist läks ta kohe DK-sse (= kultuurimajja). Vilistlaspeol oli vähe rahvast, ehk 30 ringis. Tantsisime, lõbutsesime kella 1.00-ni, magama sain pool 2 (suur vend tõi autoga koju). Allile kinkisin albumi, pastaka, šokolaadi ja omatehtud postkaardi.
Pühapäeval (8.02) ärkasin 10.30, käisin linnas oma fotodel järel.
Praegu on ema ja isa vanaema, -isa juures, päris kauaks on jäänud. Tarvis veel luuletus pähe õppida.
Viimati nägin unes: 1) sõdurid mängisid õues lumesõda, mina olin eemal pikas valges kleidis. Üks sõdur saatis mulle lumepalliga suudluse. Pall lendas vastu mu suud. 2) Irene pakkus mulle kutsikat. Väga pakkus, aga ma ei saanud vastu võtta, sest mul on ju Pätsu (kuidas ma saaks asemele võtta?) Ägedad unenäod, mis muud.
Ema-isa tulid koju. Ema lausus:" Vanaisa on täitsa läbi."

0 Comments:

Post a Comment

<< Home