Tuesday, February 14, 2006

13.veebruar 1986.
Laulmine- harjutasime agiitbrigaadi laule. Matem- KT. Füüsika- labor.töö "5". Keemia- KT hinde sain teada- "4" (õnneks!!!). Kehka jäi ära. Kell 14.00 sõitsime kastiautos Zarjasse (kolhoosi nimi). Seelikutes ronisime autosse- missugune "etendus"! (ikka neidasamu laule laulma)

18.veebruar 1988, neljapäev.
Mis vahepeal on juhtunud: 15.01 sündinud kodaniku nimi on Margus. Mulle väga meeldib see nimi, ning mina saan tema ristiemaks! 13.02 avati Calgaris (Kanadas) XV olümpiamängud. Vaatasin avamist, ilus ja pidulik. Õhtuti vaatame võistlusi.

14.veebruar 1989, teisipäev.
Kõigele eelnevale jätkuks: käisin veel kord R-ga kinos (läksin, sest tahtsin ja tema tahtis, et ma läheksin). Ja ka selle järel sain ma võtta : "Kinod jäävad ära!" jne. Ühesõnaga, olen tugevasti endast väljas. Maret saab minust aru ja aitab mind- vähemalt moraalselt. Vanematega on vaid lahkhelid, ema riidleb, norib ka pisiasjade pärast....
Kodule on vastand kool (oli aegu, kui oli vastupidi): naeratan R-le, saan oma muredest Maiega rääkida, lollitada, naerda... Kodus olen kella 18ni täitsa rahulik, Maretiga kahekesi. Varsti hakkab sees kripeldama, sest kardan, et ütlen või teen midagi , mis emale ei meeldi... Ausõna, kardan... Ma ei taha tülisid! (nüüd loen ja imestan, mis põhjused tülitsemiseks! loodan, et ise lapsevanemana niimoodi ei käitu)

16.veebruar 1995, neljapäev.
A. hüppas teisipäeval mõneks minutiks sisse (mõni sõna ja paar suudlust), lubas, et tuleb kolmapäeval (st eile). Ei tulnud. Arvan, et see on seotud minu õppimisega... Nüüd ma juba tean, et täna ta ei tule. Homme sõidan bussiga Tartusse ja millal ma teda näen?... /---/ Vaatan kella ja natuke ikka veel loodan, et ehk ta siiski veel tuleb.... Tean, et ei tule... (no mis teha, polnud mobiili ega lauatelefoni :), aga jutt täitsa "sisutihe")

16.veebruar 2004, esmaspäev.
H. nuttis hommikul, sest mitte kuidagi ei tahtnud lasteaeda minna. Jaagupi sõnad: aitäh, emm, nämm; lehvitab ja da-daa, "jutustab" kasutades erinevaid silpe. Magamistoa trepist (nüüd lastetuba) tuleb jalad ees.

16. veebruar 2005, kolmapäev.
Paul oli meie pool ka õhtupoolikul (Sirli pani ta magama), Anton nagu tavaliselt 12ni ja Karla oli ka :) Õhtul käisime Hannesega hambapolikl. röntgenis (hammas 64), Maretiga Eedenis ja Ene pool (käisime haiget vaatamas).

5 Comments:

Blogger Sehkendaja said...

Mis koolis sa käisid? Ja mis sa ajad - ise pidasid ka eelmisel aastal päevikut. Mis sa siis minu päevikupidamise üle imestasid, hahaa. Jagad komplimente, mida ma pean lihtsalt tagasi loopima sinu aadressil:)

February 16, 2006 at 10:01 AM  
Blogger Anneli said...

Need viimase aasta "lookesed" sellised lühikesed ja informatiivsed- kirjutatud pisikese märkmiku ridadele. See pole ikka õige päevik! :)

February 17, 2006 at 11:25 PM  
Blogger Anneli said...

Nüüd ma saan 16. kuupäevale ühe toreda inimese nime kirjutada. Heidi, eksole? ;)

February 20, 2006 at 1:35 PM  
Blogger Anneli said...

Heidi, ma rõõmuga teen seda! (vist kukkus mu eelmine kommentaar tobedasti välja...)

February 25, 2006 at 3:36 AM  
Blogger Anneli said...

:D hea, et vabandavad (mitte sõimavad nt)

February 27, 2006 at 10:19 AM  

Post a Comment

<< Home