Sunday, April 02, 2006

JUTUD. Viimasel ajal on Jaagup rohkem rääkima hakanud, aga temast aru saamisega on ikka raskusi. Nagu juuksuri-tädi ütles, et juttu on väga palju, aga tõlki oleks vaja. :D

Jaagup (3a): Mina olen 3 (ja näitab 3 sõrme)
Ema: Jah.
Jaagup: Karla on ka 3.
Ema: On küll, õige.
Jaagup: Issi on ka 3 (ja ikka näitab 3 sõrmekest).
Ema: Ei, issi on vanem. Kui issi väike oli, siis oli tema ka kolme-aastane.
Jaagup: Ei ole issi väike. Emme ja issi suured, mina ja Hannes oleb väiked.

Söögilaua taga, kui kõht hakkab täis saama, näitab poiss muid "oskusi".
Ema: Jaagup, ära tee rumalusi!
Jaagup (3a): Ma ei teeb rumalusi, ma lollitab.

See väga "vajalik" sõna hakkab kasutusele tulema. Esimene kord kuulsin Jaagupi suust dialoogis suurema vennaga:
Hannes mängib arvutimängu ja läheb kurjaks mingi mootorratta (vist) peale. Jaagup seisab kõrval ja vaatab.
Hannes (8a): Loll mootorratas!
Jaagup (3a): Ei ole loll mootorratas (tema suust kõlab see sõna "natuke" teistmoodi), sina oled loll.
Meie kaasaga muigasime, võttis sõnatuks :P

Mõnikord on Jaagup Karla peale väga kuri (ei saa asju jagatud nt), siis kulm kortsus, madala häälega pahandab: "Kui oled paha poiss, siis lähed tädi poole" (see on hoidja Ati, kelle juures poisid mõned korrad olid ja kelle juurde Jaagup kunagi enam minna ei taha). Ja viimasel ajal ka: "Ma ei ole sinu peber (=sõber)". Aga õnneks "viha" lahtub kiiresti, ja üldiselt on neil kahel väga hea klapp! :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home