Monday, March 10, 2008

 Kariibi mere piraadid: Musta pärli needus KUIDAS MA FILME EI VAATA.
Eile õhtul sättisin poisse magama. Telekast algas film Kariibi mere piraadid: Musta pärli needus. Paari katkendit olin kunagi näinud ja kiidusõnu kuulnud- lugenud (sellal, kui kinos "jooksis"), aga mulle ei meeldi sellised filmid, kus on julmust, vägivalda, kõrilõikamist jms. Ütlesingi kaasale, et mina vaatama ei hakka. Toimetasin edasi, ühest silmanurgast piilusin filmi. A. vaatas, kuni avastas, et ta on seda siiski kunagi juba näinud, ja kuna uni hakkas ka peale tikkuma, kobiski voodisse. Telekas jäi mängima. Mina sättisin end mõnusalt diivanile ja... jäingi teleka ette filmi vaatama (ma arvan, et suuresti tänu Johnny Depp´ile). Lõpuni :) Ja kõigele tipuks- mulle meeldis!

Tegevus toimub 17. sajandi Kariibi merel, mil viimast valitsesid mereröövlid ja koloniaalvallutajad. Kui piraatide kapten Barbossa (Geoffrey Rush) röövib kõrgest soost kuberneripreili Elizabeth Swanni (Keira Kinghtley), asub Elizabethi laspepõlvesõber ning temasse jäägitult armunud Will Turner (Orlando Bloom) koos härrasmeespiraat Jack Sparrowga (Johnny Depp ) piigat päästma. Nad kaaperdavad Briti mereväe kiireima laeva HMS Interceptori ja seiklus võib alata. Neid asub jällitama Elizabethi austaja ja Briti mereväe ambitsioonikas kapten Norrington, et iga hinna eest tuua tagasi tüdruk ja röövitud laev. Will ja Jack muidugi ei tea, et nende vastased pole mingid tavalised mereröövlid, vaid needuse mõju all tegutsevad pool-elavad, pool-surnud koletised. Elizabethi veri ja kaelakee võib murda needuse ja nad tagasi inimeste hulka tuua, aga see läheks maksma Elizabethi elu. Algab võitlus salapärasel Isla De Muerta saarel ägedaid mõõgavõitlusi pidavad Will ja Jack üritavad tagasi võita piraatide poolt kaaperdatud Musta Pärli laeva, päästa Briti mereväge ning Elizabethi ja jõuda selgusele neetud aarete asukohas.

P.S Niimoodi olen ma varemgi filmi mitte vaadanud.

Labels:

2 Comments:

Blogger Mari-Liis said...

No selliseid mõõgavõitluse filme võib ju ikka vaadata :)

March 10, 2008 at 10:00 PM  
Blogger Krista said...

Haa, mul läks seekord täpselt samamoodi - ka "üldse ei vaadanud":D

March 11, 2008 at 4:24 AM  

Post a Comment

<< Home