Thursday, November 27, 2008

KLS 2. nädal läbi.

Kui ausalt rääkida, siis läks kõik kenasti. Üllatavalt kergelt. Ma tean, et algul lähevad kilod libedamalt. Edaspidi tuleb rohkem pingutada. Teoorias olen jätkuvalt tugev :P
Mu positiivne plaan näeb ette, et kui nädalas saavutan -0,5 kg, siis see on " väga hea". Suurem negatiivne number on juba "suurepärane". Kui kaal jääb samaks- "hea", peaasi, et uuesti juurde ei võtaks. Möödunud nädalaga läks mul 1 kg maha, nii et nüüdseks on kuhugi kadunud 3,5 kg! :) (leidjal palun seda mulle mitte tagastada) Nüüd olen u selline nagu 2a tagasi. Väliselt pole mu saavutust (loomulikult) tuhkagi märgata, sest protsentuaalselt on kogus imepisike.
Eile nautisin veeprotseduure Mareti ja Enega- suurepärase enesetunde sain! Ja salamisi käisin Aura kaalul ka- tulemus meeldiv. Nojah, aga täna sattusin libedale teele... mõistuseraas jättis mu maha ja ma sõin ega kontrollinud ennast...
Eks näis, mis edasi juhtuma hakkab.

Labels:

4 Comments:

Blogger Mari-Liis said...

Nii tubli! Jõudu ja jaksu edaspidiseks!!!

November 28, 2008 at 2:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hoian pöialt!

November 28, 2008 at 3:12 PM  
Blogger Sehkendaja said...

Minu arust olid sa teatris imeilus. Seega pigem kvaliteetse tuleviku nimel ja hea enesetunde nimel!

November 28, 2008 at 10:37 PM  
Blogger Anneli said...

Suur-suur tänu! :)
Selline vastukaja tõstab tuju!

November 30, 2008 at 12:01 PM  

Post a Comment

<< Home