Monday, February 02, 2009

Aga sünnipäev oli mõnus... :)
+ käis palju külalisi (ema, Ma+Ei+KaEr+La, Ka+Ai+HaLi+An, Ja+Pi+Ma+Ke, Ma+Re+Ma+Pe, Ma+Pä+He), õnneks mitte päris ühe korraga. Ja pooled külalistest olid lapsed. Viimased sõbrad lahkusid jaanuari viimasel tunnil. Nagu juubel kohe :)
+ilm oli suurepärane: päike, pisike lumesadu ja piisavalt miinuskraade. Mulle väga meelepärane. Sünnipäevakingitus looduselt.
+tänan Ma ja Ei, kes sel "raskel hetkel" nõu ja jõuga aitasid!
+lilled ja kingitused. Mis sa teed- kingituse üle ON hea meel. Eriti liigutavad südant isetehtud asjad, just viimastel aastatel. Neis asjades on soojust, need on loodud saajale mõeldes, need on ainulaadsed :) Seepi ja küünalt näeb SIIN (veel sain teatrikoti, üliarmsad supipotid, ja rahalisi vahendeid endale millegi tarviliku ostmiseks, oma meesperelt lõhn).
-miinustest ei hakkagi rääkima :P

Labels:

2 Comments:

Blogger Sehkendaja said...

Palju õnne! Me olime sel päeval ära ja mõtlesin Stockist sulle smsigi saata....:) Samas - mis siin ikka saata. Polnud veel ümmargune ega midagi. Onju. Et siis järgmisel aastal uuesti!

February 2, 2009 at 6:12 AM  
Blogger Anneli said...

Mõte jõudis minuni :) Suur tänu!

February 2, 2009 at 8:39 AM  

Post a Comment

<< Home