Friday, December 19, 2008

KLS 5.nädal läbi.
Midagi erilist kirjutada ei ole.
Enesetunne on üldiselt hea.
Viimasel ajal tunnen küll pearinglust (isegi pisikest tasakaaluhäiret), aga ma arvan, et see tuleb suhteliselt normaalsest vererõhust (90/140), mis minu kehale harjumatu. Loodetavasti on mu diagnoos õige :D
Numbritest: kuidagi läks pool kilokest alla ka, ja nüüd on kokku -4,5 kg. Ülimalt rõõmustav ja innustav. Loodetavasti aitavad meelerahu ja -kindlus ning pöidlahoidjate positiivne energia :) mul veel mõned sammud kergenemise suunas teha.

Hiljem: mõtlesin sellele tasakaalu-värgile ja leidsin veelgi parema seletuse. Ma pakun, et mu keha oli/on kui jonnipunnil: alumine osa tugev ja raske. Nüüd mõne kilo kadumisega ei suuda alumine ots ülemist enam nii hästi püsti hoida- raskuskese on nihkunud. Kuhugi. On ju loogiline!? :P

Labels:

2 Comments:

Blogger Anneli said...

Tänan :)

December 21, 2008 at 10:37 AM  
Blogger Sehkendaja said...

Vot mis kirjutavad: http://www.tarbija24.ee/?id=61963

Seega tubli!

December 25, 2008 at 11:29 PM  

Post a Comment

<< Home